About

kadyellebee.com is a site for all-things-kristine.

Credits

my life is powered by Six Apart.

« must have dvds | Main | punkinhead »

100 survey!

Oh yeah, I should have added this onto my to do list, because of course I had to follow in ms. geekgrrl’s footsteps and do her survey!

  1. Are you an innie or an outie? innie!
  2. Have you ever worn bell-bottoms? When I was little, before I realized they were dorky!
  3. Have you ever written a song? Actually, quite a few. Complete with full piano music and lyrics for most of them. I was pretty talented in the day.
  4. Can you make change for a dollar right now? I have a juice pitcher next to me that’s 75% full of change. So yeah ;) In fact, in my dream last night, I dreamt I’d spent that I was spending it. How odd!
  5. Have you ever been in the opposite sex’s public toilet? Yeah. But probably not while the opposite sex was in there!
  6. Have you ever smelled your own feet? I don’t know!
  7. Do you like ketchup on or beside your french fries? On the side - I like dipping them smile
  8. Can you touch your tongue to your nose? I have a short tongue. No, I can’t! I think E might get close, though!
  9. Have you ever been a boy/girl scout? Nope. I did help out with Pathfinders (the church group that is like boy/girl scouts) the summer that I had a boyfriend who was the leader. Stupid boy.
  10. Have you ever broken a mirror? Yep. The worst was when I broke the big full length mirror in my bedroom in the dorm and there was glass EVERYWHERE.
  11. Have you ever put your tongue on a frozen pole?ACK, no, and I hate that freakin' movie!
  12. What is your biggest pet peeve? People who don’t think planning is necessary and then get frustrated because I haven’t done it for them! OR people who sign up for webrings and don’t add the code to their site or even fit the requirements for the ring. DURH!
  13. Do you slurp your drink after it’s gone? guilty as charged ;)
  14. Have you ever blown bubbles in your milk? Yep!
  15. Would you rather eat a Big Mac or a Whopper? Whopper - I really don’t like the sauce on a big mac.
  16. Have you ever gone skinny-dipping? No, but I’ve been with people who have.
  17. When you are at the grocery store, do you ask for paper or plastic? Plastic. - easiesr to carry
  18. True or False: You would rather eat steak than pizza. Most of the time, false. I get wild cravings for steak every once in a while, though!
  19. Did you have a baby blanket? I think so. I have a lot of blankets I’ve had since I was little.
  20. Have you ever tried to cut your own hair? yep, I haven’t had a professional cut it for years.
  21. Have you ever sleepwalked? Nope
  22. Have you ever had a birthday party at McDonalds? Nope!
  23. Can you flip your eye-lids up? NO!
  24. Are you double jointed? When I was 10, I had my hand slammed in the van door, so 3 of the fingers are really double jointed now. and one of the fingers on the other hand is, and I don’t know why.
  25. If you could be any age, what age would you be? 24.
  26. Have you ever gotten gum stuck in your hair? Yeah.
  27. Have you ever thrown-up after a roller coaster ride? I don’t think so.
  28. What is your dream car? Hmmm. When I have kids, I want a Honda Odessey smile
  29. What is your favorite cartoon of all time? Smurfs!
  30. Would you go swimming in shallow waters where, one year earlier, a shark had attacked a child? No way!
  31. Have you ever eaten a dog biscuit? Ick! No.
  32. If you were in a car sinking in a lake, what would you do first? Freak out and try to open the doors.
  33. Have you ever ridden in an ambulance? nope.
  34. Can you pick something up with your toes? yeah, I have tricky toes ;)
  35. How many remote controls do you have in your house? There’s 3 up here, and 3 downstairs.
  36. Have you ever fallen asleep in school? Too many times to count in college. I don’t think I did in HS. I was exhausted for the entire 4 years I was in college, though!
  37. How many times have you flown in an airplane in the last year? in the last year? twice - once to Craig’s grad in June, and then Christmastime.
  38. How many foreign countries have you visited? Mexico, Canada, Great Britain (England and Scotland)
  39. If you were out of shape, would you compete in a triathlon if you were somehow guaranteed to win a big, gaudy medal? Would I ever try a triathalon? NO!
  40. Would you rather be rich and unhappy, or poor and happy? Poor and happy, definitely.
  41. If you fell into quicksand, would you try to swim or try to float? I think float.
  42. Do you ask for directions when you are lost? Yes. smile Sometimes I try to figure it out myself first.
  43. Have you ever had a Mexican jumping bean? No! I didn’t know they were real, I thought it was just a song I played from my piano book!
  44. Are you more like Cinderella or Alice in Wonderland? Neither!
  45. Would you rather have an ant farm with no ants or a box of crayons with broken points? Crayons! You can make them kinda sharp by just rubbing them on one side. And I like coloring!
  46. Do you prefer light or dark bread? Light.
  47. Do you prefer scrambled or fried eggs? Scrambled. I make good scrambled eggs with cheese.
  48. Have you ever been in a car that ran out of gas? No, but I’ve worried about it!
  49. Do you talk in your sleep? I don’t think so!
  50. Would you rather shovel snow or mow the lawn? neither ;)
  51. Would you rather be bitten by a poisonous snake or constricted by a python? Bitten. Seems much quicker. <--agree!
  52. Have you ever played in the rain? Definitely! I’ve cried inthe rain too.
  53. Which do you think is more dangerous: an angry bear or a hungry white shark? Maybe I could get away from a bear, but I don’t think I could swim well enough to get away from a shark.
  54. Would you climb a very high tree to save a kitten? I don’t think I’m in physical condition to do it, but I’d ask someone else to!
  55. Can you tell the difference between a crocodile and an alligator? no!
  56. Do you drink pepsi or coke? Cherry Coke (and at Red Robin, Cherry Pepsi ;) )
  57. Whats your favorite number? 7
  58. If you were a car, would you be an SUV or a sports car? Sports car. A pretty colored sports car!
  59. Have you ever accidentally taken something from a hotel? My dad has had me take toilet paper. Not accidently ;)
  60. Would you blow your nose at the dinner table? little bits of nose blowing is fine, but big nose blowing, no way!
  61. Have you ever slipped in the bathtub? yes. And once, I passed out in the shower. Good reason to shower WITH someone ;)
  62. Do you use regular or deodorant soap? Victoria’s Secret Love Spell body wash. Yum.
  63. Have you ever locked yourself out of the house? Yep!
  64. Would you rather make your living as a singing cowboy or as one of the Simpsons voices? :giggle: I’m thinking a simpsons' voice!
  65. If you could invite any movie star to your home for dinner, who would it be? Hmm, I don’t know.
  66. Have you ever gotten a truck driver to honk his horn? I think so, when we were younger.
  67. Which would you rather live with: a huge nose or crossed eyes? Hmmm, I don’t know!
  68. Would you hang out with someone your best friend didn’t like? yeah.
  69. Would you hang out with someone your best friend liked, but you didn’t like? yeah, and that’s happened lots of times.
  70. Have you ever returned a gift? Yes, but my sister is the queen of that - she could bring back worn socks and get money. LOL, I’m not nearly as persuasive!
  71. Would you give someone else a gift that had been given to you? possibly. I’ve got a crockpot in my cupboard that I’m pretty sure was a wedding present from another couple that they had gotten from their wedding! And its ugly, so can I give it away?!
  72. If you could attend an Olympic Event, what would it be? Gymnastics.
  73. How many pairs of shoes do you own? I wear 3 or 4 regularly, but there’s probably 20 or 30.
  74. If your grandmother gave you a gift that you already have, would you tell her? No.
  75. Do you sing in the car? yes, and at my desk, and along with the radio ;)
  76. Would you rather jump into a dumpster or into a vat of honey? Is there bees near the honey? :giggle:
  77. What is your favorite breed of dog?I’m not a big dog person. But I like the mini schnauzers that Leonard and Matthew have smile
  78. Would you donate money to feed starving animals in the winter? maybe!
  79. If you were a bicycle, would you be a stingray or a mountain bike? I don’t know what a stingray is!
  80. What is your least favorite fruit? tomato ;)
  81. What kind of fruit have you never had? I don’t know!
  82. If you won a $5,000 shopping spree to any store, which store would you pick? Best Buy. ;) <--I’m a geek, too!
  83. What brand sports apparel do you wear the most?I don’t wear sports apparel - I’ve never been the sporty type.
  84. Are/were you a good student? Yes. I was 4th highest in my high school class. Not as good in college, but still okay.
  85. Among your friends, who could you arm wrestle and beat? No body, I’m a weakling!
  86. If you had to choose, what branch of the military would you be in? Whatever kind lets me not actually fight, but sit in an office ;)
  87. Would you ever parachute out of a plane? No. No. No.!
  88. What do you think is your best feature? My hair is pretty. I like my eyes, especially when they look greener.
  89. If you were to win a grammy, what kind of music would it be for? Christian contemparary.
  90. What is your favorite season? Spring.
  91. How many members do you have in your immediate family? 8 and soon to be 10. 7 in my family + Eric and soon + Sarah and plus Sarah and Leonard’s baby!
  92. Which of the five senses is most important to you? Seeing.
  93. Would you be a more successful painter or singer? Painter.
  94. How many years will/did you end up going to college? 4 years. I graduated with a BA in Business and a minor in history. In 1998.
  95. Have you ever had surgery? Yes.
  96. Would you rather be a professional figure skater or professional football player? neither!
  97. What do you like to collect? webpage links ;) I have a shelf of angels that I’ve collected and been given.

TrackBack

Listed below are links to weblogs that reference 100 survey!:

» Top 100 from Stitching for Sanity
Kristine posted this top 100 thing and since I'm bored, I figured, I may as well do it too, so [Read More]

» 100 Questions from lily of the valley
who wants to tell me what happened to #31, #43, and #96? [Read More]

» 100 Questions from lily of the valley
who wants to tell me what happened to #31, #43, and #96? [Read More]

Comments

We have a lot of similiarities! smile

Have you ever put your tongue on a frozen pole?ACK, no, and I hate that freakin' movie!I loathe that movie. My uncle loves it, so I checked it out. I’m so sorry I wasted two hours of my life on that crap.

Have you ever had a Mexican jumping bean? No! I didnít know they were real lol, they are real and they do jump. You should get some sometime. smile

You can make them kinda sharp by just rubbing them on one side. And I like coloring! I love coloring. I own the big box of Crayolas (96, I think) and a bunch of 24 count ones. Sadly, coloring books that I really like are few and far between.

Scrambled. I make good scrambled eggs with cheese. I make some killer scrambled eggs with cheese too!

Yay fun quizzes!! laughing